Kup Lampy na Raty
Zapraszamy Państwa do skorzystania z oferty zakupów ratalnych.
Dla kwoty do 14000 zł proponujemy procedurę uproszczoną, nie wymagane jest zaświadczenie potwierdzające dochód. Formalności są niezwykle proste a wszystko załatwiamy za Państwa w ciągu godziny.
na naszej stronie internetowej udostępniamy Państwu formularz ratalny.
Wystarczy go wypełnić lub skontaktować się z naszym przedstawicielem handlowym.
aktualnie współpracujemy z:
Dokumenty kredytowe
Niezbędne dokumenty (dla procedury standardowej)
- dla osób prowadzących działalność gospodarczą
- dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
- dla emerytów
- dla rencistów
Ad1. Dla osób prowadzących działalność gospodarczą
a) dokumenty potwierdzające fakt prowadzenia działalności gospodarczej (do wyboru):
kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg/odpis z KRS-uoraz
b) dokumenty potwierdzające uiszczenie składek ubezpieczeniowych
(do wyboru):
kserokopia dowodów wpłat do ZUS/KRUS składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne za ostatnie 3 miesiące (zachowana terminowość wpłat) lub zaświadczenie (w oryginale) z ZUS/KRUS o niezaleganiu ze składkami zdrowotnymi i społecznymi
oraz
c) dokument umożliwiający wyliczenie dochodu za ostatnie 3 miesiące
(uzależniony od formy opodatkowania):
w przypadku karty podatkowej:
kserokopia decyzji Naczelnika US;
w przypadku ryczałtu:
- ostatnie zeznanie roczne (ważne przez pierwsze 3 miesiące roku) potwierdzone przez US (PIT-28)
- lub ewidencja przychodów z bieżącego roku podatkowego
- lub dowody wpłaty podatku dochodowego
- lub zaświadczenie z US o uzyskanym przychodzie w roku ubiegłym – ważne przez 3 pierwsze miesiące roku bieżącego
- lub zaświadczenie o dochodzie/przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe.
w przypadku podatkowej książki przychodów i rozchodów:
- zaświadczenie z US o uzyskanym dochodzie/przychodzie za wymagany okres
- lub ostatnie złożone zeznanie roczne – PIT-36, PIT-36L
- lub zestawienie (wydruk) z podatkowej książki przychodów i rozchodów zawierające podsumowanie przychodów, kosztów i dochodu uzyskanego narastająco od początku roku do ostatniego zamkniętego miesiąca danego roku podatkowego włącznie za wymagany okres
- lub zaświadczenie o dochodzie/przychodzie wystawione przez księgową lub biuro rachunkowe,
Ad2. dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w oryginale) zawierające informacje o okresie, dacie zatrudnienia i wysokości średniego miesięcznego wynagrodzenia netto lub brutto za ostatni miesiąc lub za ostatnie 3 miesiące.
Zaświadczenie do pobrania tutaj: (link)
Ad3. dla emerytów
- dowód wypłaty świadczenia nie starszy niż sprzed roku (np. kserokopia odcinka wypłaty świadczenia)
- lub kserokopia ostatniej lub przedostatniej waloryzacji
- lub kserokopia decyzji o przyznaniu świadczenia
- lub kserokopia decyzji o przeliczeniu świadczenia;
Ad4. dla rencistów
- dokument potwierdzający okres, na jaki zostało przyznane świadczenie – jeden z poniższych:
- kserokopia decyzji o przyznaniu świadczenia
- kserokopia legitymacji
- zaświadczenie wydane przez ZUS/KRUS lub inny uprawniony organ
- orzeczenie lekarza orzecznika ZUS/KRUS lub innego uprawnionego organu
- oraz dokumentów potwierdzających kwotę świadczenia:
- oryginał lub kserokopia odcinka wypłaty świadczenia – jednego z okresu ostatnich 3 miesięcy
- lub kserokopia ostatniej waloryzacji
- lub kserokopia decyzji o przeliczeniu świadczenia
- lub kserokopia decyzji o przyznaniu świadczenia (nie starsza niż rok)
- lub decyzja o podjęciu wypłaty świadczenia;
- oryginał lub kserokopia odcinka wypłaty świadczenia – jednego z okresu ostatnich 3 miesięcy